Remaja dinodai dua abang angkat – Metro


Remaja dinodai dua abang angkat

E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

KANGAR: Seorang remaja lelaki berusia 16 tahun bertindak merogol seorang remaja perempuan berusia 13 tahun sejak tahun lalu.

Mangsa ketika itu berusia 12 tahun dijadikan adik angkat oleh remaja lelaki terbabit sebelum melakukan hubungan seksual dengan mangsa di rumahnya, di sini.
Difahamkan, mangsa turut menyatakan pernah dirogol di atas motosikal termasuk di rumah abang angkatnya itu di Kampung Bakong, di sini dan berlanjutan sehingga mangsa berada di tingkatan satu sebelum mempunyai seorang lagi abang angkat seusia dengan suspek yang turut merogolnya.

 

Ketua Polis Daerah Arau, Superintendan Mohd Nadzri Hussain berkata, bagaimanapun kejadian yang menimpa pelajar itu hanya disedari bapanya kelmarin.
Menurutnya, selepas lebih setahun dibelenggu kejadian malang yang menimpa mangsa, bapanya menyedari perubahan terhadap pelajar berkenaan yang hidup dalam kemurungan.
“Bapa mangsa kemudian bertanyakan sesuatu kepada mangsa selepas dia tidak banyak bercakap dan kerap memencilkan diri.

 

 

“Selepas ditanya beberapa kali, mangsa kemudian menceritakan kejadian menimpanya termasuk dirogol dua abang angkatnya pada masa berlainan,” katanya di sini, semalam.
Mohd Nadzri berkata, susulan pengakuan berkenaan, bapa mangsa mengambil keputusan membuat laporan di Balai Polis Arau, kelmarin.

 

Katanya, selepas beberapa jam laporan dibuat, pihaknya menahan suspek pertama pada jam 11.45 pagi kelmarin sebelum menahan suspek kedua beberapa jam selepas itu.
“Kedua-dua suspek berusia 16 tahun berkenaan mengaku mengadakan hubungan seks dengan mangsa dan kini ditahan bagi tindakan susulan,” katanya.

Artikel ini disiarkan pada : 2012/09/14

Leave a comment