Aplikasi Kemasukan 10% Markah Kokurikulum Tahun 2012


Aplikasi Kemasukan 10% Markah Kokurikulum Tahun 2012

Muat-turun manual pengguna untuk mendapatkan ID Pengguna dan Kata Laluan.

Data calon STPM masih belum dapat dimuat-naik buat masa sekarang. Harap maklum.

Gunakan saluran email untuk membuat pertanyaan.

Tempoh mengisi markah dari
17 Dis 2012 – 31 Jan 2013.

Muat turun manual berikut:
Pengguna Sekolah :
Manual Pengguna Sekolah <Muat Turun>
Pengguna JPN :
Manual Pengguna JPN <Muat Turun>
Pengguna Bahagian :
Manual Pengguna Bahagian <Muat Turun>
**klik kanan dan pilih “Save target as…”
Sila hubungi talian atau alamatkan ke email berikut:
Berkaitan Markah:
En. Mohd Rashid Mean 03 – 8884 9390
Berkaitan Pengisian Markah:
kpm.emkoko@moe.gov.my

Untuk keterangan lanjut lawat http://apps.moe.gov.my/emkoko/index.cfm

 

6 Comments

  1. mengapa saya menerima markah koko begitu tidak memuaskan ? noleh saya tanya sesuatu berkaitan dengan markah koko iaitu berapakah markah yang diperlukan untuk kemasukan IPTA ?
    sila nyatakan berapa dari berapa hingga berapa .
    terima kasih .
    harap maklum .

  2. Kenapa markah koko saya check melalui online hanya 6.18? sedangkan tahun lepas saya check nya di sekolah, markah saya, 70 lebih? saya banyak menglibat kan aktiviti koko dlm tarian zapin sehingga ke peringkat negeri atau antarabangsa tak silap saya.

Leave a comment